Thursday, April 27, 2006

Ο γιός μου


Τον λένε Δημήτρη, έχει το όνομα του πατέρα μου, τυχαία...

Είναι ο γιός του παιδικού μου φίλου Β. και της Κ.
Η μαμά του σκοτώθηκε σε τροχαίο πριν 3 χρόνια, ο Δημήτρης από τότε ζει με τον Β. και τη γιαγιά του. Μιλάμε κάθε μέρα στο τηλέφωνο έστω και για λίγα λεπτά.

Μπήκε στα 6 πρόσφατα και χτες πήρε να με ευχαριστήσει για τα δωράκια που του έστειλα.
Όμως εκείνος μου έκανε ένα αναπάντεχο δώρο!

Λίγο πριν κλείσουμε μου είπε:
"καληνύχτα γλυκιά μου μανούλα"

Κι όταν τον ρώτησα αν κατάλαβε τι είπε, απάντησε
"ναι πολύ καλά καταλαβαίνω έτσι σε φωνάζω μέσα μου και σήμερα τόλμησα να στο πω"

12 Comments:

Blogger GLOBAL said...

global said...
Αυτός ο Παπαμιχάλης έχει ωραία άτομα στα links του blog του!
Σου είπε αυτό που ένιωσε, σταράτα και στα μούτρα...τέλειο!
:-)

2:42 AM  
Blogger Ανδρομεδα said...

έτσι ο Παπαμιχάλης... Να σαι καλά!

10:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

το τι έκανες εσυ οταν το άκουσες αυτό, δεν μας ειπες :)

πολυ όμορφο πάντως ...

11:00 AM  
Blogger Night's Knight said...

Άντε βρε ψωνάρες και οι δυο σας, που αντί να μιλάτε για το παιδί, μιλάτε για τα links του Παπαμιχάλη!
Και ποιος είναι αυτός ο Παπαμιχάλης;

12:56 PM  
Blogger Night's Knight said...

Ξέρετε πολλούς που λένε αυτό που σκέφτονται;

1:00 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Θοδωρή, δεν έκανα τίποτα, μόνο ένιωσα...

1:13 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Ποιός είναι ο Παπαμιχάλης για τους άλλους αδιαφορώ... Ποιός είναι για μένα θα το δείτε στις FM-ΟΛΟΓΙΕΣ παραπάνω λοιπόν!

1:15 PM  
Blogger GLOBAL said...

Nαι, ξέρω κάποιους που λένε τι σκέφτονται.
Τον Δημήτρη της Ανδρομέδας.
Εσένα.Κιεμένα.
Εσύ Ανδρομέδα;
:-)

2:28 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

εγώ δε μένω μόνο στα λόγια συνήθως εκφράζομαι και με πράξεις και αντιδράσεις γενικώς...

Μαθαίνω βλέπεις από το Δημητράκη και άλλα "ελευθερα" πλάσματα που ευτυχώς γνωρίζω!
:-)

3:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Συγκινητική ανθρώπινη ιστορία με αψεγάδιαστη διήγηση!

Ανδρομέδα, θα σε παρακολουθώ...

7:11 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Λεο εδώ θα είμαι...

9:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Τυχερή...

11:48 AM  

Post a Comment

<< Home