Monday, May 08, 2006

Χαμογελάκι...



Κάθε πρωί ξυπνάω και κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου. Απλά μου χαρίζω ένα χαμόγελο. Σκέφτηκα μια μέρα, πως αν δεν το κάνω η ίδια για μένα τι να περιμένω από τους άλλους;

Το είπα τότε μα δεν ήταν και τόσο εύκολο να το κάνω. Άλλοτε μωρέ ξυπνάω πιο κουρασμένη από ότι κοιμάμαι, άλλοτε έχω στο νου τόσα πράματα και με τη τσίμπλα στο μάτι πρέπει να τρέξω… Άσε που όταν βλέπω τα μούτρα μου στον καθρέφτη μόνο να γελάσω δε μου έρχεται.

Κάποιο πρωί τα κατάφερα πάντως. Κι από τότε το συνηθίζω, μάλιστα έχω αναπτύξει μεγάλη αντοχή, καταφέρνω να το διατηρώ όλο και περισσότερο.

Δοκιμάστε κι εσείς! Χαμογελάστε στον εαυτό σας, καλοπιάστε τον και βγείτε στο δρόμο φωτισμένοι και λαμπεροί. Τα καλύτερα έρχονται…

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ΛΕΣ Ε;

κι εγώ σου αφιερώνω το τραγούδι του Παπάζογλου,
για το χαμόγελό σου τραγουδώ!

2:26 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Σ.Μ λέω δοκίμασε καλέ!
Το άσμα καλό και το άκουσα πριν λίγο από Μελωδία... Thank's!

2:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

ακους και Μελωδία;
:D
ok! Αύριο πρωί πρωί θα το κάνω και τα λέμε πάλι...

4:53 PM  
Blogger Night's Knight said...

:)

2:09 PM  
Blogger Γρηγόρης said...

Χαμόγελα που ίσως να μην είναι αληθινά???

2:53 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Xαμόγελα με τη δική τους αλήθεια καλέ μου!

3:27 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Ιππότη μου! xxx

11:56 AM  

Post a Comment

<< Home