Thursday, May 11, 2006

Να σου πω...









Λες δεν έχει πιο κάτω; Αχ μωρό μου, έχει και παραέχει!
Και πιο κάτω και πιο πόνο! Αμέ! Μόνο που δε θα πρέπει ποτέ να ξεχάσεις πως έχει και πιο πάνω…

Το πρωί έβαλα λίγο κραγιόν να πέφτει η ματιά των άλλων στα χείλη μου μήπως και προσέχουν τι τους λέω. Όμως πολλοί από αυτούς δε θα καταλάβουν ποτέ τι λέω γιατί απλά δε θέλουν καν ν' ακούσουν…

Εσύ όμως που με ακούς ακόμα κι όταν σιωπώ, σε παρακαλώ μην το βάζεις κάτω, τώρα που κι εγώ έχω πέσει, έλα να κάνουμε βαρελάκια στην παραλία και να μη σκεφτόμαστε τίποτα…

Θα μας βγάλει το κύμα όπου μας βγάλει και μετά θα περάσει πάλι το δικό μας!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Όμορφα τα λες μα για πες γλύκα μου τι είναι τα βαρελάκια στα βότσαλα; Κόλλησα..

1:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πηγή... των Νεραϊδών και της Μαι'σσας Σελήνης... Τρελή του μπαγλαμά και θεραπεύτρια των γεια... Είμαι ευτυχής που σε πέτυχα εδώ πάνω!

Μη σε ενδιαφέρουν όσοι δεν είναι ικανοί να σε ακούσουν ψυχή μου

2:19 PM  
Blogger GLOBAL said...

Mou leipei h thalassa apopse.
Na akoumphsw ta matia mou, thn kardia mou, ta xeria mou kai na ta pw ola. . .

4:28 AM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Ανώνυμε, βερελάκια: Ξαπλώνεις στα βότσαλα και κυλάς ως το νερό, δεν το έκανες μικρός;

Σταύρο, με ξέρεις κάπως ε; Εγώ μάλλον όχι! Με ενδιαφέρουν όλοι! Μεγάλη κουβέντα το γιατί... Να είσαι καλά!

Beatlus! Μη φοβάσαι καλό μου! Η θάλασσα άμα συγκεντρωθεις θα σου παίξει ήχους από την Ηπειρο... Μα αν δεν τη μπορείς πάμε στις μαργαρίτες και τα πεύκα...

Νεφελίνι... πρωί πρωί το έκανα εγώ για σένα κι αν σε ανακουφίζει νοερά σου έστειλα 2 χούφτες θαλασσίτσα!

12:57 PM  

Post a Comment

<< Home