Wednesday, May 17, 2006

Αφιέρωση...










Θα σου γράψω ένα ποίημα…
Όχι για να σου ομορφύνω
την αλήθεια που δεν αντέχεις.
Θα σου γράψω ένα ποίημα,
με όλη την αλήθεια
που έχεις πειστεί πως δεν αντέχεις.
Στο κάτω-κάτω της γραφής
τι είναι η αλήθεια καλέ μου;
Το ατέρμονο της ψυχής σου το ποίημα.

Θα σου δώσω ένα όπλο…
Όχι για να ξεκάνεις
όσους χρεώνεις εχθρούς σου.
Θα σου δώσω ένα όπλο,
με όλη την αγάπη
που έχεις πειστεί πως δεν έχεις.
Στο κάτω-κάτω της γραφής
τι είναι η αγάπη καλέ μου;
Το μοναδικό της ψυχής σου το όπλο.

Όπλισε την αγάπη σου αλήθεια
ζήσε ελεύθερος.
Στο κάτω-κάτω της γραφής
τι είναι η ελευθερία εαυτέ μου;
Το ουσιαστικό της ψυχής σου ζητούμενο.

3 Comments:

Blogger ηω-λιθικός said...

Καλησπέρα , καλώς σας βρήκα
αν και δεν σχολιάζω ποτέ αφιερώσεις , ήταν πολύ ωραίο...

5:35 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

ευχαριστώ πολύ! Να σας βλέπω κάτω από το φεγγάρι μου!

9:43 AM  
Blogger ηω-λιθικός said...

Βλέπεις στην φωτο μου την λάμψη από το φεγγάρι σου ?

11:58 AM  

Post a Comment

<< Home