Thursday, September 21, 2006

"Διάλογος"


Εκείνη που για ευκολία θα ονομάσω Η, είναι γύρω στα σαράντα και σιδερώνει. Εκείνος που θα τον λέω Ο, είναι σαράντα-δύο και φτιάχνει ένα παζλ.

Ο: σήμερα στη δουλειά έγινε χαμός! Θέλουν να διώξουν δύο από τη μηχανογράφηση,
οπότε μένει ο Φώτης κι εγώ, δηλαδή εγώ να δουλεύω για τέσσερις…

Η: εδώ και μέρες έχω δυνατές σουβλιές χαμηλά στην κοιλιά. Έκλεισα ραντεβού με
τον Αντωνίου, αλλά πρώτα πρέπει να κάνω υπέρηχο.

Ο: τρελοκομείο ο Σταύρος, με πήρε στο γραφείο να μου πει πως σχεδιάζουν με τη
Γωγώ να κάνουν τα Χριστούγεννα το γύρο των παγωμένων λιμνών της Αυστρίας.
Εδώ καράβια χάνονται βαρκούλες αρμενίζουν! Του είπα πως είμαστε στενάχωρα.

Η: ξέχασα να σου πω αν πεινάς, έχουν μείνει δύο κομμάτια σπανακόπιτα…

Ο: θέλει σέρβις η σακαράκα… όλο ζητάει αυτό το αυτοκίνητο πια.

Η: κατάλαβα πως η ξαδέρφη σου δε θέλει δώρα στο γάμο της, προτιμούν μετρητά.

Ο: τίποτα, θα ζητήσω αύξηση, αν τους διώξουν

Η: Πάω να κάνω ντους και μετά θα κοιμηθώ είμαι πτώμα!

Μετά από λίγο ο Ο ανοιγοκλείνει την τηλεόραση, παίρνει το πορτοφόλι του και ανοίγει την πόρτα.

Ο: πείνασα, από ότι θυμάμαι δεν έχουμε τίποτα πάω να πάρω σουβλάκια κι ένα dvd
να δούμε αγκαλίτσα!

Φεύγει. Κι από το μπάνιο ακούγεται η Η:
- νυστάζω! Θα κοιμηθώ σου λέω… Αύριο πάω για το υπερηχογράφημα…

13 Comments:

Blogger Orelia said...

sos: να θυμηθω να μη θυμωνω οταν μου πιανει τη παρλα ο αντρας μου
sos: να θυμηθω οταν θυμωνω πως τουλαχιστον μιλαμε, μιλαμε, μιλαμε, μιλαμε πολυ
και γελαμε πολυ
μ α ζ ι....

:)))

φιλιά

12:18 PM  
Blogger Orelia said...

πλεον...
για να αποδωσω και την ιστορικη αληθεια :)))

φιλιά
παλι :)

12:44 PM  
Blogger γιώργος said...

καλημέρα...

μικρές ιστορίες
καθημερινής τρέλλας
και αποξένωσης...

είμαστε μαζί για να λέμε ότι είμαστε με κάποιον...

1:18 PM  
Blogger Καπετάνισσα said...

...Κι είχε ένα σίδερο μ’ ατμό
και λίγο ιδρώτα στο λαιμό
Σάββατο απόγευμα στην άκρη εκεί στην πόρτα.
Μια πιέτα δύσκολη πατά
απ’ τ’ όνειρό της σταματά
κι ανάβει όλα τα φώτα...

2:13 PM  
Blogger Xνούδι said...

Αυτό, στα σίγουρα, δεν θα ζήσω για να το δω να συμβαίνει στην ζωή μου. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!
Και είμαι ιδιαιτέρως χαρούμενη.

Φιλιά μεσημεριανά Αλιενάκι.

(Να θυμηθώ όταν δεν είμαι στις καλές μου, να έρχομαι να το διαβάζω).

2:22 PM  
Blogger Xνούδι said...

και βρέχει τώρα!!!!

:)

2:24 PM  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

ποσο μονοι...
συντονιζονται για να λειτουργουν στο "μαζι" ενω στην πραγματικοτητα ειναι στο "μονοι"
ποσο μαζι...

2:33 PM  
Blogger Alexandra said...

παραλληλοι διάλογοι...

8:19 PM  
Blogger Alkyoni said...

αυτό είναι εξαίρετο παράδειγμα για το ποστ της Βασιλικής!!
Καλησπέρα Ανδρομέδα

10:14 PM  
Blogger Markos said...

Δρόμοι παράλληλοι.
Ίσως και ασύμπτωτοι.

Πιθανόν, ευτυχώς!!!

1:27 AM  
Blogger Nyktipolos said...

Ti dvd πήρε;

10:06 AM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Να είσαστε καλά διαβάτες της Ανδρομέδας!

Όσο για το dvd δεν έχω ιδέα τι βλέπουν τέτοιοι τύποι...

10:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

meet my interesting blog -

[url=http://www.young-dro.com/profiles/blogs/buy-cheap-ephedra-ephedra] ephedra seeds [/url]

http://www.young-dro.com/profiles/blogs/buy-cheap-ephedra-ephedra
[url=http://www.young-dro.com/profiles/blogs/buy-cheap-ephedra-ephedra] ephedra tea [/url]

1:34 PM  

Post a Comment

<< Home