Tuesday, July 04, 2006

Ξενιτεμένα χελιδόνια










Αυτούς που φύγανε με πλοίο ή με τρένο
και όσους άρπαξε κάποιο αεροπλάνο
μες τα τραγούδια μου πάντα τους ανασταίνω
και με τη σκέψη τους την προσευχή μου κάνω

επωδός
Άλλος Αστόρια και άλλος Γερμανία
ξενιτεμένα χελιδόνια στα όνειρά τους
κάτω από ξένους ουρανούς με αγωνία
μέρα και νύχτα παζαρεύουν τη χαρά τους

Αυτούς που φύγανε εγώ τους περιμένω
και όλο στρέφω τη ματιά μου προς τα πάνω
τις κρύες νύχτες του χειμώνα ανασαίνω
την παγωμένη τους καρδιά για να ζεστάνω

Αυτοί που φύγανε με πλοίο ή με τρένο
ή με ένα γρήγορο μεγάλο αεροπλάνο
θα επιστρέψουνε κι εγώ θα περιμένω
στο καλωσόρισμα γιορτή για να τους κάνω

με αγάπη σε πολύ κοντινούς μακρινούς...

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

!
έχω κι εγώ αγάπη για τέτοια χελιδόνια να τους το χαρίσω;
:)
Αθανασία

10:39 AM  
Blogger Xνούδι said...

όλοι έχουμε κι από ένα τουλάχιστον τέτοιο αποδημιτικό.

Αν τους έχω έτοιμη φωλιά, λες να έρθουν; Αν και γυρίζουν πάντα λέει στο ίδιο μέρος.

χνουδένιο φιλί, νυσταγμένο. Εξουθενομένο δλδ.

11:30 AM  
Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said...

Πιάσε φιλί από μακριά! :*

12:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μά'ισσα Πηγούλα! Ποιός θα το μελοποιήσει;

12:05 PM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Ξενιτεμένο μου πουλί,
πέταξε κι έλα πάλι,
γιατί η παντέρμη ξενιτιά,
παιχνίδι θα σου βγάλει!

9:57 PM  
Blogger apousia said...

Λίγον Καββαδία θα σου αφήσω:

''Κάτω από ξένους ουρανούς,
πάνε χρόνια τώρα που κοιμάσαι.
Τα φανάρια πια δεν τα θυμάσαι
και τ'ωραίο γλυκό της Κυριακής..''

Καλό ξημέρωμα!

1:40 AM  
Blogger ellinida said...

Τα τραίνα που φύγανε
αγάπες μας πήρανε ....
τραγουδάει η ελληνίς

Καλημέρα !

8:10 AM  
Blogger Sokxenos said...

μα-ντά
κο-κριά

το αιώνιο μείγμα και το χάσμα

Μόνο ένα βράδυ θα θυμηθώ
για όλα
που τα βρόντηξε η καρδιά μου
Ακόμα μαζεύω τα γυαλιά

2:32 PM  

Post a Comment

<< Home