Wednesday, July 05, 2006

Λίγω πριν φύγω...



Το πιο αγαπημένο μου ποίημα,
από όσα έχω ακούσει,
είναι η εκκωφαντική απουσία του λόγου σου.
Για άλλους ένα ποίημα μπορεί να εκφράζει
όλη τους την ευτυχία ή τη δυστυχία.
Το δικό σου ποίημα για μένα,
εκείνο που ποτέ δεν είπαν τα ακριβά σου χείλη,
ήταν όλη η ευτυχία και η δυστυχία μου μαζί.
Δύο σε ένα, στην τιμή των πολλών.
Λένε πως όταν θες να μάθεις κάτι στον άλλον
επειδή οι συμβουλές σπάνια εφαρμόζονται,
είναι σωστό να του δίνεις, αυτό που εσύ εννοείς,
καλό παράδειγμα.
Εσύ μοστράρισες στην φλυαρία μου
την απόλυτη σιωπή σου.
Όσα είχες να μου μάθεις τα έκλεισες
σε ένα νεύμα του κεφαλιού σου,
κι ας ήξερες πόσο ακουστικός τύπος είμαι…
Και τώρα πια που τόσο αγάπησα τον ήχο της σιωπής,
τώρα που τον έκανα δικό μου,
τίποτα από εσένα πια δεν θα μου λείψει.
Εσένα όμως;;;;;
Σςςς…

8 Comments:

Blogger Xνούδι said...

με τσάκισες βρε Αλιενάκι μου.
Αυτή η σιωπή, πανέμορφη, μα μόνο όταν δεν είναι εξαναγκασμός. Μόνο τότε.

Σε φιλώ.

6:36 PM  
Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said...

Σσσςςςς....

6:37 PM  
Blogger kyriaz said...

Ν' ακούς τη σιωπή-έτσι θορυβούν οι καρδιές των ερωτευμένων...

6:55 PM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Ομιλούσα η σιωπή, το ξέρεις.

Λόγος βουβός. Μα Λόγος.

Οι καλύτερές μου σκέψεις, φυλαχτό σου...

12:40 AM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Ομιλούσα η σιωπή, το ξέρεις.

Λόγος βουβός. Μα Λόγος.

Οι καλύτερές μου σκέψεις, φυλαχτό σου...

12:40 AM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Αγαπημένοι μου!
Αρχικά, δεν είναι ερωτικό το παραπάνω ποστ μου.....
Δε μιλώ για σιωπή ομιλούσα μα για αδιαφορία...

Έχω γράψει πόσο εκτιμώ το λόγο της σιωπής!

Σας ευχαριστώ που είστε κοντά! θα απουσιάσω λίγες μέρες...
Την αγάπη μου!

9:14 AM  
Blogger Markos said...

Να περάσεις όμορφα....
Καλημέρα

11:47 AM  
Blogger kyriaz said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:07 PM  

Post a Comment

<< Home