Friday, July 21, 2006

Μάσκα δεν έχω να κρυφτώ... που λέει κι ο Θανάσης

Αν νομίζουν όσοι έχουν τα θανατηφόρα μέσα
Πως μόνο το αίμα που κυλάει στις φλέβες
Είναι ζωή
Και πως όταν αυτό χυθεί θα χαθεί κι η ψυχή
Είναι τόσο γελασμένοι
Όσο γελασμένος είναι εκείνος που πιστεύει
Πως έγινε Θεός στη θέση του Θεού

Πως έγινε αρχηγός στη θέση του εαυτού μου
Και πως κάποτε κι εγώ που σαν σκουλήκι με κοιτάει
Που σαν σκουπίδι με πετάει
Θα του βγάλω το καπέλο
Και θα σκύψω να με πατήσει
Και θα γελάει θα γελάει…
Ώσπου…

Να σκύψω με δική μου βούληση
Εγώ που δε διαθέτω θανατηφόρα μέσα
Να πέσω μπροστά σου
Κι εκεί που θα σηκώνει το ποδάρι
Κι εκεί που θα ξεκαρδίζεται ηλίθια από τα γέλια
Ναι, εκεί που θα λέει στους άλλους πως τελικά με κατάφερε
Θα τραβήξω το χαλί κάτω από τα πόδια του

Να δει κι αυτός πως είναι να σου παίρνουνε τη δόξα
Την ελπίδα
Το τέλος σου μέσα από τα χέρια
Και θα γελάω… θα γελάω!

4 Comments:

Blogger Ανδρομεδα said...

Που λέει κι ο Θανάσης Παπακωσταντίνου εννοώ...
Μάσκα δεν έχω να γυρνώ
Στο καρναβάλι ετούτο
Μόνο μια απόχη να τρυγώ
Της θάλασσας την πονηριά
Και της σιωπής τον πλούτο

Βάρα καλή, βάρα γερή
Μια τουφεκιά ζαχαρωτή
Κι άσε να νιώσει η γαλαρία
Του χαρτοπόλεμου τη βία

Σκουπίδι η σκέψη, την πετώ
Την λογική απαρνιέμαι
Μ' ένα σαράκι αρμένικο
Για δρόμους που δεν θέλησα
Στις χαραυγές ξεχνιέμαι

Βάστα το νου, βάστα το νου
Να μην γκρινιάξει του καιρού
Που 'φτιαξε με τον πόνο κλίκα
Και τσιγκουνεύεται στη γλύκα

5:06 PM  
Blogger apousia said...

Δεν θα χρειαστεί!
Ποτέ!
Έχεις κλειστές τις πόρτες σου στις ήττες!

Μα κι αν....εσύ ξέρεις.

Μείνε στην όχθη του ποταμού,και περιμένοντας,γράφε τραγούδια και στέλνε χρώματα..


Πάρε μια αγκαλιά!

6:01 PM  
Blogger Markos said...

Και το ξέρεις βέβαια ποιος γελάει καλά...

Να είσαι πάντα καλά ...

7:26 PM  
Blogger AvaniFish said...

Σαν καποιον να θές να εκδικιθείς?

10:11 PM  

Post a Comment

<< Home