Thursday, July 13, 2006

Delirio











Φίλε μου θέλω ένα γράμμα να σου γράψω
για κάτι που απόψε μ’ έκανε να κλάψω.
Έκαναν μήνυση σε μια γριά κυρία
που τάιζε τα περιστέρια στην πλατεία.
Ποτέ δε σκέφτηκαν τη βρώμικη ψυχή τους
θέλανε μόνο να αστράφτει η αυλή τους.
Φτερά δεν είχε της καρδιάς τους η μιζέρια
σαν τα αγνά του ουρανού τα περιστέρια.

Φίλε μου θέλω ένα γράμμα να σου στείλω
φόλα κεράσανε του γείτονα το σκύλο.
Μαζί του ψόφησε και η συνείδησή τους
και βολευτήκανε στην ήσυχη ζωή τους.
Τους ενοχλούσαν λέει τα γαυγίσματά του
φόλα θα ρίχνανε και στα αφεντικά του.
Μα ετούτο πια θα καταντούσε να ναι φόνος
όμως κανένας τους δεν νιώθει δολοφόνος.

Σου γράφω φίλε κάτι ακόμα που έχει γίνει
σκότωσαν ένα ζωηρούλι καναρίνι.
Ξυπνούσαν λέει από το κελάηδισμά του
και τους ξεκούφαιναν τα τιτιβίσματά του.
Σε μία ζούγκλα ζούμε μάθε φίλε όλοι
μοιάζει με όμορφη πολιτισμένη πόλη.
Αν θες να μάθεις ποιοι νικούν σ’ αυτούς τους τόπους
άγρια θηρία είναι που τα λένε ανθρώπους.

9 Comments:

Blogger Markos said...

Μόνο που δεν ξέρω τι νίκη είναι αυτή των άγριων θηρίων που τους λεν ανθρώπους.
Και τι θα την κάνουνε εν τέλει...
Καλό σου μεσημέρι.

2:19 PM  
Blogger αερικο said...

Ειχα μεινει αναυδη και δεν εισακουσθηκα φυσικα στις αντιρρησεις μου, οταν πριν απο λιγα χρονια οι ενοικοι της οικοδομης που μενω αποφασισαν σχεδον ομοφωνα, να κοψουν τις δυο λευκες (τρεις οροφοι υψος) που ηταν μπροστα στην πολυκατοικια. Εβγαζαν ασπρα χνουδια λεει καθε καλοκαιρι και γεμιζαν τον τοπο..ααα! και δεν τους αφηναν τα φυλλα και κλαδια τους να βλεπουν τον γκριζο τοιχο της απεναντι πολυκατοικιας..:-(

3:42 PM  
Blogger kyriaz said...

Μπράβο σου Ανδρομέδα...Έξοχο!
Ό,τι θα έπρεπε για τον Χατζή-τον πατέρα...Δε νομίζεις;

4:37 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

καλό μεσημέρι Μάρκο και καλά μυαλά... (δεν το λεω για σένα)

αχ αερικό μου και μη χειρότερα!

kyriaz ευχαριστώ! Μα δεν είναι ανάγκη όλα τα στιχάκια να γίνουν τραγούδια, καλή η ιδέα σου όμως! Προσωπικά θα προτιμούσα μια γυναικεία φωνή...

4:51 PM  
Blogger Sokxenos said...

Να μου ` στελλες ένα μήνυμα
πολύ προσωπικό
κι εκεί να μου `λεγες
για τις πηγές τους στίχους
πού βρήκες τα ενδύματα και τα
παπούτσια τους
αν είχ` η τσέπη τους Ευρώ
και φτάσαν ως τον κόσμο
πώς
από πού
Αλήθεια σου μιλάω

11:15 PM  
Blogger Serenity said...

Να, κάτι τέτοια βλέπω και θέλω να την κάνω για τον Άρη... :-p

Καλησπέρα, Ανδρομέδα!

4:15 PM  
Blogger apousia said...

''Μια νύχτα πλάνταξε,
στο κλάμα για όλα..
Σκυλί που το τράνταξε του κόσμου η φόλα..''


Σ'αγαπώ ανδρομέδα!

8:16 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

@ sok
δεν ξέρω τίποτα εγώ είμαι ένα φτωχό Alien

@ serenity
σε χρειάζομαι εδώ γύρω καλέ!

@ apousia
κι εγώ επίσης!

11:02 AM  
Blogger ellinida said...

"άγρια θηρία είναι που τα λένε ανθρώπους"
Κάπως έτσι ! :)))
Σου έστειλα εμαίλ . Κερνάω καφέ ή βυσσινάδα .

12:45 PM  

Post a Comment

<< Home