Tuesday, July 11, 2006

Η κασετίνα του Καρέλια



Αχ πως ζηλεύω την κατεργάρα την κασετίνα του Καρέλια

με τα καινούρια της τσιγάρα που είναι γεμάτη πολυτέλεια

μες στα χεράκια σου την έχεις

και την θαυμάζεις και την μοστράρεις

αντί εμένα να προσέχεις ένα παλιόκουτο κορτάρεις


Να ήμουν καπνός να σ’ έπνιγα μέσα στην αγκαλιά μου

να ήμουν ταμπάκο ακριβό το κάπνισμα ν’ αφήσεις

μοναδική σου απόλαυση να έχεις τα φιλιά μου

ξύπνημα της Ανατολής γαλήνεμα της Δύσης

Αχ πως ζηλεύω την κατεργάρα την κασετίνα του Καρέλια

με τα λουσάτα της τσιγάρα κάνει τα νεύρα μου κουρέλια

μες στα χεράκια σου την έχεις

και την χαϊδεύεις και την βολτάρεις

αντί εμένα να προσέχεις ένα παλιόκουτο κορτάρεις

· Το Υπουργείο Υγείας προειδοποιεί:
Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία!

5 Comments:

Blogger Serenity said...

Ε, μα ναι!
Να το κόψει!
Ορίστε μας!

Ωραίος ο 'αστερισμός' σου, Ανδρομέδα...
Καλώς σε βρήκα...
*smouts*

6:40 PM  
Blogger Sokxenos said...

Αυτό
το μάτι σου στα πράγματα
και στις καρδιές ζηλεύω

7:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

je t' aime beaucoup! Trop! je t' adore petite folle... Mon coeur!

7:34 PM  
Blogger apousia said...

Τη βλάπτει!Αλήθεια!

Μα,μοιάζουν κάποτε ''οι καπνοί μας προσευχές''.

Κι έτσι...


Την αγάπη μου!

12:14 AM  
Blogger Δημοσθένης Μιχαλακόπουλος said...

απίστευτο... αυτή η κασετίνα του Καρέλια είναι αυτό που συναντάει το βλέμμα μου περισσότερες φορές απ' οτιδήποτε άλλο καθημερινά!!!

ένα τέτοιο ποιηματάκι, ίσως να με έκανε να το κόψω... προς το παρόν... ας ανοίξω την κασετίνα...

5:17 PM  

Post a Comment

<< Home