Tuesday, July 11, 2006

Είμαι καλά!



Ανησυχείς όταν απ’ την παρέα χάνομαι δεν είναι η θλίψη όμως που με κουμαντάρει. Αν θες να μάθεις στην ψυχή μου τι αισθάνομαι για τα όνειρά μου έχω πια καλά σαλπάρει. Δεν έχω πάρει δανεικά από το διάβολο και δε χρωστάω της ζωής μου τα σπασμένα. Μπορεί να είναι το ταξίδι λίγο άβολο μα για προορισμό έχω να βρω εμένα.

Επωδός

Είμαι καλά! Φίλε είμαι εντάξει! Έχω αφήσει πίσω τα παλιά. Μέσα στον κόσμο το δικό μου έχω φτιάξει ένα παράθυρο ο ήλιος να χωρά.

Θες να με πάρεις μες τα κόλπα σου τα βρώμικα για να μη νιώθεις μόνος μέσα στο κελί σου. Κάτω από τ’ άστρα εγώ παίζω φυσαρμόνικα λυπάμαι μα δε θα κλειστώ στη φυλακή σου. Κι αν όλα αυτά τα θεωρείς λίγο ξενέρωτα εσύ που ψάχνεις κάτι για να σε μαγεύει. Τώρα που γέμισα για τη ζωή μου έρωτα γυμνή η αλήθεια μοναχά με γοητεύει.

Υ.Γ. αυτό τον καιρό για προσωπικό λόγο σκέφτομαι και μιλάω μόνο γαλλικά, το μόνο που βγαίνει στην Ελληνική είναι κάτι στιχάκια. Αυτά λοιπόν θα μοιραστώ μαζί σας. Να είσαστε καλά!

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

και να είσαι πάντα ουρανοκόριτσο!
Καλή πανσέληνο!

11:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Άκουγα τα στιχάκια που έγραψες για τον Παπάζογλου στη Μαι'σσα Σελήνη χτες το βράδυ και ενώ το αγαπημένο μου είναι το με ένα γεια, για απόψε μόνο το ομότιτλο του cd θα παίζει στη σοφίτα της Πανόρμου.

γι'αυτές τις ανήμπορες αγκαλιές που ανοίγουν και της ζητούν να μείνει!
Φιλάκια Alien!

11:31 AM  
Blogger Ανδρομεδα said...

This comment has been removed by a blog administrator.

11:53 AM  
Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said...

'ένα παράθυρο ο ήλιος να χωρά'
Στα δικά σου τα παράθυρα πάντα χωρά ο ήλιος.. Και κλέβουμε κι εμείς καμιά ματιά που και που!
Ει, να προσέχεις!
Φιλιά

11:56 AM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Άννα ευχαριστώ πολύ για το mail που μου έστειλες, πήγα να σου απαντήσω μα δεν έρχεται... Ναι εγώ τα έχω γράψει τα λόγια της Νεράιδας χαίρομαι που τ' αγαπάς τόσο!

11:57 AM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Αγόρια φιλιά!

11:57 AM  
Blogger Markos said...

Μα αυτά τα "κάτι στιχάκια" είναι ακόμα πιο καλά.
Και ακόμα πιο καλά που τα μοιράζεσαι μαζί μας.
Καλό σου μεσημέρι.

12:57 PM  
Blogger Νicola Beerman said...

υπεροχοι στιχοι!αν μπορουσα θα τους ενορχηστρωνα...(σοβαρολογω)

12:59 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

σας ευχαριστώ όλους για τα καλά λόγια!

Δεν πειράζει nicola τραγούδα το από μέσα σου...

1:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

πολύ καλό για να είναι αληθινό! Μακάρι Ανδρομέδα! Πάντως γράφεις όμορφα και στιχάκια και πιο πεζά κείμενα να μην το αφήσεις!
Φιλικά ένας άγνωστος από την Ύδρα

5:37 PM  
Blogger Αιολος said...

Με την επστροφή μου στην Ελλάδα σκεφτόμουν και μιλούσα μόνο κυπριακά.Έπραττα όμως μονάχα..αερικά.Τελικά όπως και να εκφραζόμαστε ο εαυτός μας μένει ο ίδιος παρόλες τις εναλλαγές της έκφρασης.Μα είναι αυτό το κάτι που σου προσφέρει αυτή η ποικιλία...

8:42 PM  

Post a Comment

<< Home