Saturday, July 08, 2006

Από φιλόξενο pc... φιλιά!





Είμαι στα παραμύθια μου σεληνιασμένος λύκος
Με γούστα vegeterian πολύ φευγάτος τύπος
Κι αν έχω δόντια κοφτερά είναι για τη βιτρίνα
Να μην μπορούν τα πρόβατα να με περνούν για βλήμα

Εγώ στα παραμύθια μου αγάπησα το δράκο
Στην αγκαλιά του ξενυχτώ μες τον βαθύ του λάκκο
Δεν με τρομάζουν οι φωτιές που βγάζει απ' τα ρουθούνια
Πως είμαι διαφορετική το έδειχνα από την κούνια

Μέσα στα παραμύθια μου σκότωσα τη φοβέρα
Σε όσους με κοροϊδεύουνε εύχομαι καλημέρα.
Δεν σου μοστράρω πρόσωπο σαν μια σπουδαία κάποια
Μπορώ να ονειρεύομαι χωρίς αλκοόλ και χάπια.

6 Comments:

Blogger kyriaz said...

Υπέροχο-θα μπορούσε να γίνει τραγούδι...

12:29 PM  
Blogger Markos said...

Το καθενός το παραμύθι είναι οι δικές του αλήθειες...
Καλημέρα

12:39 PM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Φιλόξενη αγκαλιά κι ανοιχτοί ορίζοντες από Νοτιά μεριά.

Όρτσα τα πανιά Ανδρομέδα!
Δως μου ένα παραμύθι -όχι ν' αποκοιμηθώ- μα να σαλ(τ)πάρω!

1:22 PM  
Blogger 0comments said...

Πολύ πιασάρικοι στίχοι. Αν δε μπορείς να τους κάνεις τραγούδι προώθησέ τους.
Καλό πσκ και καλό καλοκαίρι!

3:07 PM  
Blogger apousia said...

Όλοι θα ήθελαν να τους συντροφεύει ένας τέτοιος λύκος,στα παραμύθια τους...

Φευγάτος,γι'αυτό και γνήσιος...


Φιλιά!Πολλά!

6:43 PM  
Blogger Sokxenos said...

Μια καλησπέρα.
Είν` απόγεμα εδώ κι ένας πλάγιος, ράθυμος ήλιος κόλλησε ανάμεσα στις στέγες.
Να `σαι καλά, κυρά των αστεριών,
όπου κι αν ξοδεύεις τα βλέμματά σου.

9:09 PM  

Post a Comment

<< Home