Saturday, September 02, 2006

Της καλής εξόδου…


χαίρομαι πολύ που το εκατοστό μου post είναι για έναν τόσο αγαπημένο φίλο!

Δεν ξέρω από τη ζωή τι περιμένεις ούτε τη γειτονιά σου γνώρισα που μένεις.
Δε θέλω από σένα τίποτα άλλο μόνο σαν ήλιο ένα χαμόγελο μεγάλο

Σου έστησα σκηνή μες την καρδιά μου θα σε κερνάω τα πιο τρελά όνειρά μου.
Όποτε στην πορεία σου δε βρίσκεις άκρη με νανουρίσματα θα σου σκουπίζω κάθε δάκρυ.

Είσαι ευαίσθητη ψυχή συχνά ματώνεις γι’ αυτή τη δύναμη ποτέ μη μετανιώνεις.
Να χεις γλυκό αέρα στα φτερά σου,φόρα κι εγώ να παίρνω απ’ το πέταγμά σου!

8 Comments:

Blogger Καπετάνισσα said...

Ω, φτερουγίσματα τρυφερά!

Κι αγάπη, αγάπη να τον τυλίξει, να τον ακολουθεί.
Να'ναι το εφαλτήριο.

Για τις δικές του απογειώσεις.
Όπως τις ποθεί...

11:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Τυχερός ο φίλος σου Ανδρομεδάκι! Ίσως δεν έπρεπε να γράψω σε αυτή την αφιέρωση μα μου άρεσε πολύ και ήθελα να το ξέρεις ουρανοκόριτσο.

11:35 AM  
Blogger ovi said...

:)

1:55 PM  
Blogger Markos said...

Νάναι καλά ο φίλος, που θάναι καλά, μια και τόσο όμορφα και τρυφερά θα τον συντροφεύουν οι ευχές σου ..

7:56 PM  
Blogger Sokxenos said...

Περιμένουμε από σένα
έναν τραγούδι στίχο
καταπώς πρέπει του ραγίσματος

Οι πολλοί αποχωρισμοί
μας στοκάρουν με συνήθεια τις ρωγμές;

Σε διαβάζει σίγουρα

και
να τα χιλιάσεις!!!

11:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δεν θα είμαι στο θέμα σας το κάνω συχνά στη ζωή μου καλέ! πριν λίγες ώρες είχα την τύχη να βρεθώ σε μικρό ποτάδικο που διασκέδαζε η Ανδρομέδα με την παρέα της. Συνήθως δεν είμαι αγενής και ούτε απόψε θέλω να γίνω. Θα κάνω όμως μία δήλωση

όποιος δεν έχει ακούσει αυτή την κοπέλα να τραγουδάει είναι σαν να μην την ξέρει καθόλου.

Ένα και μόνο τραγούδι μας είπε αλλά εγώ όπως και όσοι έβλεπα αφού σκουπίσαμε κρυφά τα μάτια μας δεν ακούγαμε τίποτα άλλο πια!

Κυρά μου τα σέβη μου! Και όπως έλεγαν οι τελευταίοι στίχοι
πάρε μυρωδιά
το λάδι εδώ πως καίγεται
και ζήσε το ταξίδι!
Γ. Ν.

6:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ε μα βέβαια έχεις δίκιο! Η Ανδρομέδα δεν έχει απλά καλή φωνή, είναι θαυμάσια ερμηνεύτρια!!!!!

9:49 AM  
Blogger Sokxenos said...

Οι φίλοι γράφουν αγάπη!

12:59 PM  

Post a Comment

<< Home