Thursday, August 24, 2006

Καλά Ταξίμια!

Από την πρώτη νότα σου
Έμαθα να σε τραγουδώ
Όλους δροσιά τους κέρασες
Μα εμένα πυρετό

Αγρίμι κι αν με φώναζες
Μ’ είχες εξημερώσει
Στο γέλιο σου στον πόνο σου
Αγάπη έχω στρώσει

Ειρηνικέ πολεμιστή
Γενναίε συμπαραστάτη
Ευχαριστώ που μου ‘μαθες
Το θάρρος για προστάτη

Κι αν δεν πηγαίνουμε μαζί
Στους νέους μας αγώνες
Ο δρόμος σου κι ο δρόμος μου
Θα λιώνουν παγετώνες


Θα απουσιάσω για λίγο, μα θα επιστρέψω σίγουρα αρχές Σεπτέμβρη.
Να είστε όλοι καλά, για να είμαι καλύτερα!
Αλιενοφιλιά!

20 Comments:

Blogger Sokxenos said...

Μη σταματάς
μη σταματάς
ν` αρκεί ο ουρανός για όλους

Καλό σου δρόμο

2:49 PM  
Blogger kyriaz said...

Καλόν....ουρανό να έχεις στις αστρικές τροχιές σου, Ανδρομέδα...

3:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Alienaki το πιο υπέροχο δώρο που μου έχουν κάνει ποτέ! Έκανες μαγικά ευκολοτερο τον αποχωρισμό!

Καλή επιτυχία γλυκιά μου ειρηνική πολεμίστρια!

Ίσως ο ουρανό και η θάλασσα μας ενώσουν λίγο γρηγορότερα από όσο νομίζουμε!
Θ.

4:00 PM  
Blogger Xνούδι said...

"Κι αν δεν πηγαίνουμε μαζί
Στους νέους μας αγώνες
Ο δρόμος σου κι ο δρόμος μου
Θα λιώνουν παγετώνες"

Mόλις το έγραψα σε ένα από τα κίτρινα χαρτάκια μου. Το κόλλησα πάνω στο ηχείο. Από τα "κύμματα" του ήχου, ανεμίζει.

Ένας τέτοιος άνεμος να σε συντροφεύει.

4:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Τι τραγούδι να σου πω εκεί που πας;
Να μη μοιάζει με κανένα

Μα να μοιάζει με όλα όσα αγαπάς!
Ξέρω πως θα πετύχεις τα απίθανα, χρόνια τώρα το κάνεις! Power my love! Φιλιά από την κορούλα μου που περιμένει να τη νανουρίσεις και πάλι μαγικά!
Μίλτος

6:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Καλό δρόμο Νεραϊδικό με τα πράσινα μάτια δράκους αγρίμια και θεριά κάνεις εσύ κομμάτια!

9:45 AM  
Blogger γιώργος said...

αχ, αυτά τ' αγρίμια...
να'σαι καλά...

και με το καλό να επιστρέψεις στον γαλαξία σου...

10:55 AM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Βίρα τις άγκυρες ξανά;

Τραγούδια στα γλαροπούλια!
Κι ευχές να πλέουν στον αφρό.
Για τη ζωή.
Που'ναι λίγη.
Κι όμορφηηηηη...

2:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

σε βρήκα... μην ξαναχαθείς;

5:33 PM  
Blogger Άβατον said...

Υποκλίνομαι...

6:27 PM  
Blogger kyriaz said...

Μόλις έφτασε σινιάλο απ' τον αστερισμό σου.
Όλο το σπίτι φωταγωγήθηκε...

Σ' ευχαριστώ ολόψυχα...

6:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

! Τι γλυκιά η δυναμή σου κυρία μου!

1:27 PM  
Blogger Sokxenos said...

Είσαι εδώ
και το βράδυ θα το γράφει όλη νύχτα.
Να πετύχει η αγάπη , Ανδρομέδα, να πετύχει άλλη μια φορά.
Ξέρεις τι φορτιστής ζωής είναι ένα επανελθέν χαμόγελο σε λεηλατημένα λιγόχρονα χείλη!
Εκεί παίζεις
Δυνατά!

Δε μας διαβάζεις, δε μπορείς
Μα όλοι ερχόμαστε μαζί σου
Μ` όλα τα φορτία στήριξης ανθρώπων

Την αγάπη μου

5:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ανδρομέδα;
Φοβάμαι!

Μα σε πιστεύω. Θα έρθεις πάλι εδώ ή όχι;

9:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

στάζει ποίηση και μουσική αυτό το μπλογκ αέρας ανθρωπιάς με ξεσκόνισε! Σου εύχομαι να μην αλλάξεις... (Σου αξίζει η δόξα μη σε μπερδέψει όμως)

Φιλάκια Αλιενάκιον (που λέει κι ο Χρήστος)

2:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Καλά ταξίμια; Ούτι ακούω στο περασμά σου! Ανδρομέδα τρελή σοφή!

Αν σε αφήσουν οι άγγελοι, το Κιάτο σε περιμένει για μικρά φτωχά ταξίμια, με πολύ αγάπη! (Θα βγει καλό κρασί από το αμπελάκι φέτος, είμαι σίγουρος)
Τ. Κ.

3:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Είσαι Νεράιδα της Αυγής
η πιο όμορφη όλης της γης
μ΄ ένα χαμόγελο μπορείς
τα θαύματα να πεις

που λέει και το άσμα!

6:21 PM  
Blogger Serenity said...

"Όλους δροσιά τους κέρασες / Μα εμένα πυρετό"
Τι όμορφο κέρασμα, Ανδρομέδα!
Να περάσεις καλά όπου κι αν είσαι... Θα περιμένουμε την επιστροφή σου! :))

11:37 AM  
Blogger Sokxenos said...

Πού είσαι
Ποια ματάκια σπινθηρίζουν
στη θέα σου δικαιωματικά
μ` όλα τα χέρια άδικων ποινών αγγίζουν τ` αποθέματά σου

Νεράιδα
πρόσεχε
μη χάσεις το ραβδί σου
και χάσει το φως αυτός ο ανήλικος κόσμος

* Μου `στειλε μήνυμα ο Μίλτος
Κύλησαν πάλι θολά ποτάμια μέσα μου για τον τελεσίδικο πόνο
Στην όχθη οι αγγέλοι περιμένουν την καθαρότητα των νερών

Σε φιλώ

1:50 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου που πιάνει σωστά το ρυθμό της δίπλα σας...

Τα λέμε σε λίγες μέρες.

11:39 AM  

Post a Comment

<< Home