Friday, July 28, 2006

Ευχαριστώ!

...

19 Comments:

Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said...

Σμακ!

4:19 PM  
Blogger αερικο said...

:-*

4:34 PM  
Blogger Marialena said...

Εμείς που με το ήθος σου λάμπρυνες τα ιστολόγια. Πέτα μακριά και λάμψε όπως σου αξίζει!

Μαριαλένα

4:51 PM  
Blogger apousia said...

Καλό δρόμο να έχεις!

Θα μιλάς πάντα μέσα μου,όπου κι αν είσαι!

Σε φιλώ!

5:25 PM  
Blogger Orelia said...

προλαβα να σου αφησω ενα καλο δρομο μεσα στα φυλλα του κοκκινου διπλου ιβισκου μου τυλιγμενο;

να εισαι καλα
φιλιά

10:22 AM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Σπασμένα ρόδα στο δρόμο σου...

Να γεννάνε όνειρα!

11:29 AM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Ψυχές μου, την αγάπη μου!

12:09 PM  
Blogger ηω-λιθικός said...

Eνα μεγάλο ευχαριστώ και από εμένα ...΄θα μας λείψεις....

6:59 PM  
Blogger Sokxenos said...

Τράβα εσύ
σκύψε στις γωνιές των ανθρώπων
στα μάτια της ανάγκης
στη ζωή τους
με την γνώση, την αγάπη
Υποφέρει ο κόσμος

Κανείς δε λείπει αν ζει μέσα μας
Κι οι αστερισμοί και τα φεγγάρια
εδώ είναι κρεμασμένα
στον ουρανό του κρανίου μας
να έτσι να κάμουμε το χέρι
τα κατεβάζουμε στην καρδιά μας
κάθε φορά που φωνάζει βοήθεια

* Εμένα τώρα γιατί με πείραξε τόσο πολύ που φεύγεις;

1:25 PM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Έχω μυστικό να σου πω.
Πέρνα να με δεις.

9:16 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

@ Ηωλιθικέ να είσαι καλά!

@ Sok! Εμένα τώρα γιατί μου φαίνεται πως είμαστε πολύ κοντά;

@ Καπετάνισσα μου σε ευχαριστώ γι όλα!!!

8:55 AM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Mια καλημερα και απο εμενα...

11:16 AM  
Blogger Ανδρομεδα said...

ευχαριστώ Νίκο, (αν δεν κάνω λάθος)

12:09 PM  
Blogger Orfeus said...

Να έρχεσαι "εκεί" να βλεπόμαστε....

:-)

7:08 PM  
Blogger Sokxenos said...

"Τι μου ζητάς Μνήμη
Tο περβάζι επωμίζεται τη νύχτα
κι ο βασιλικός αναστατώνει τον κόσμο
Ξαγρυπνούνε όλες οι μέλισσες..."

9:03 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

@ anemodoura μωρέ υπερβολικό σε κόβω, μα αν έτσι νιώθεις καλά εκφράσου ελεύθερα... δεν ξέρω ποιος είσαι να είσαι καλά!

@ Ορφέα μου! Θα τα πούμε από κοντά!

@ Sok σου έστειλα νεύμα φιλικό κατά το χτεσινό ηλιοβασίλεμα...

9:55 AM  
Blogger Αιολος said...

Καλό δρόμο να έχεις...

5:11 PM  
Blogger γιώργος said...

καλές στράτες στο δρόμο σου να έρθουν...
κι'αν η περπατησιά σου σε οδηγήσει από τα μέρη μας,
μη φοβηθείς να τραγουδήσεις σκοπούς γνωστούς εκεί...
θα τους ακούσουμε και θα βρεθούμε δίπλα σου...
καλά να περνάς...
καλησπέρα και σ'ευχαριστώ πολύ...

7:43 PM  
Blogger Alexandra said...

Καλημέρα,
Και εγώ που μόλις σε συνάντησα :)

10:51 AM  

Post a Comment

<< Home