Thursday, July 27, 2006

Το Τελευταίο...

μη με περιμένετε...
Δεν έχω άλλο χρόνο, ούτε θα ψάξω να βρω.

Θα πρέπει να το έχετε καταλάβει, δεν είμαι για εδώ. Η ψυχή μου τρέχει...
Σας ευχαριστώ! Σας αγαπώ και θα σας έρχομαι στα δικά σας μπαλκόνια γλυκά μου!

Το τελευταίο ποστ της Ανδρομέδας, στιχάκι αγαπημένο για όλους έσας!!!
Αλιενοφιλιά!

Αχ, στην αρχή των τραγουδιών
το αχ είναι γραμμένο.
Είναι γλυκό είναι πικρό είναι κι ονειρεμένο.
Αχ συ που φεύγεις, πού τραβάς
πού πας και ξεμακραίνεις.
Ώρες, στα ρυάκια χάνεσαι
κι ωρες, στα όρη βγαίνεις.
Αχ, τα τραγούδια είν' ευχή
και πάρε την μαζί σου.
Στ' αρώματα, στα χρώματα
στις μουσικές χαρίσου.

(Κώστα Γουδή - Νίκου Ξυδάκη)

20 Comments:

Blogger Ανδρομεδα said...

Θα αφήσω λίγο ακόμα το blog και θα το κάνω delete τις πρώτες μέρες του Αυγούστου...

Απόφαση οριστική από καρδιάς!

5:07 PM  
Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said...

Καρδιάς απόφαση, σεβαστή..μα θα μου λείψεις όμως :(
Φιλάκι :*

5:21 PM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Γαμώτο!

Δεν αγαπάνε έτσι, βρε!
Θύμωσα τώρα.
Πολύ.

Δεν θέλω να σε χάσω Ανδρομέδα μου.
Αλήθεια.

Ό,τι ορίζεις, το σέβομαι.

Θα μιλάω στα φεγγάρια δηλαδή;
(όχι πως δεν το κάνω...)

Μου λείπεις κιόλας.

(Ισπανία θα πας; :)

5:43 PM  
Blogger αερικο said...

Αααααα! Γιατιιιι;;;;;
Πανω που σε ειχα βρει...:-(

5:57 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

@ Βρε Σ. μου δε θα σου λείψω...

@ Καπετάνισσα θα έρχομαι λέμε στα νερά σου! Όχι Ισπανία δε θα πάω ακόμα... :D Έχω στόχους πλάνα να κάνω πολλά πράγματα, τελειώνω αυτό τον καιρό τη μελέτη όλων των προγραμματων για ορφανά και έκθετα... πρέπει να βάλω τα δυνατά μου να φέρω τα καλύτερα στην Ελλάδα... Ξεθύμωσές;

6:01 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

& αερικό μου
ειλικρινά δεν προλαβαίνω!
Θα σου έρχομαι...

6:12 PM  
Blogger Serenity said...

Καλή δύναμη σου εύχομαι, Ανδρομέδα... Εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλα τα σχέδια και τα όνειρά σου... κι ελπίζω να σε ξαναδώ στο blogόσπιτό μου...

Μία ερώτηση μοναχά: Το blog γιατί θες να το σβήσεις 'απ' το χάρτη'; Είναι τόσο όμορφο...

Σε φιλώ γλυκά, :*

6:19 PM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Θα ξεθυμώσω, αν υποσχεθείς ότι θα τριγυρνάς εδώ γύρω.

Ότι κάπως, με κάποιο τρόπο, θα είσαι εκεί.
Δηλαδή εδώ.

(Και... αλιενοφιλιά, τώρα, από ποιόν;)

6:33 PM  
Blogger Sokxenos said...

Η οριστική από καρδιάς απόφαση!
Κλειδοστόμιασα

6:49 PM  
Blogger PaStella said...

Ταξιδιάρα ψυχή...

Ασε εμας τα φρικιά του ίντερνετ να τη βρισκουμε με το πληκτρολογιο

ένα στιχάκι μου έρχεται από τραγούδι της Γλυκερίας...

"Κι όλο πετάω, πετάω, πεταω
στα σύννεφα πάνω σ'αναζητάω..."

Φιλιά πολλά και καλά να περνάς!
από Θεσ/νίκη ;)

7:11 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Ναι serenity μπορεί να μην το διαγράψω μου το ζήτησαν κι άλλοι φίλοι στο mail...

& sok
δε θα σου πω τίποτα... για σένα... ελπίζω πως ξέρεις... τι νιώθω και πως σίγουρα δε χανόμαστε... μας ενώνει τουλάχιστον ο άλλος Σωκράτης

Στελάκι μου! Καλό το τραγουδάκι, να είσαι πάντα γλυκό αγαπησιάρικο και να κάνεις όμορφα ότι θέλεις!

7:19 PM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Καπετάνισσα υπόσχεση όχι απόδειξη με πράξεις... Αλιενοφιλιά πάντα από μένα, εκτός κι αν αποφασίσουν να έρθουν από τη φεγγαροπατρίδα κι άλλα αλιενοπρόσωπα... :)

7:20 PM  
Blogger apousia said...

Τι να πω?

......

Όπου σε πάνε τα όνειρά σου!

Να είναι η χαρά στις στράτες σου!

Εγώ θα κρέμομαι κάποιες στιγμές στο μπαλκόνι μου...

Σ'αγαπώ πολύ!

8:08 PM  
Blogger Sokxenos said...

Άτιμο ρήμα αυτό το "φεύγω"

Ξεκινάει με ένα "φε" φεγγάρι
Ξεκινάει και μ` ένα "φευ" αλίμονο

Το πρώτο κράτα το , κυρά, εσύ
στον ουρανό σου
Το δεύτερο άστο εδώ, με βάρδιες θα σβήνουμε το πρώτο γράμμα , να το κάμνουμε ευ-χή, ευ-τυχία, ευ-φημος
Έννοια σου!

9:18 PM  
Blogger Markos said...

Ό,τι και να λες, θα λείψεις!!!

Φιλιά.

1:11 AM  
Blogger Ανδρομεδα said...

@apousia
κι εγώ σ'αγαπώ!

@ sok
...

@ markos
να ομορφοπερνάς! θα σε βλέπω...

@ beatlus καρδιά μου μαζί... ψηλά ή στο βυθό... Χαμογελαστά όνειρα!

1:16 PM  
Blogger ellinida said...

Λυπάμαι . Αλλά σέβομαι την απόφαση σου . Ναι κι'εγώ το έχω σκεφτεί πολλές φορές . Να είσαι καλά . Να μην χαθείς . Φιλιά .

8:06 AM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Μην το διαγραψεις.Δεν υπαρχει λογος να χαθουν τα κειμενα.Αστα να ταξιδευουν στον απεραντο κοσμο του κυβερνοχωρου.Ποιος ξερει;Μπορει μετα απο χρονια καποιος να πεσει πανω τους...
Ειναι πραγματικα δυνατη και συγκλονιστικη η μαγεια των μπλογκς...

11:19 AM  
Blogger marilia said...

Εεεεε!!! Μωρό στο blogότοπο!!! Θέλει βοήθεια, ντάντεμα, προσοχή και... τάισμα! Όχι φρουτόκρεμα, όχι!!! Αυτά τα πανέμορφα κείμενα χρειάζεται και τα ποιήματά σας! Θα το αφήσετε να πεθάνει της πείνας;;; :(:(:(:(:(
Μόλις σήμερα σε ανακάλυψα...

11:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

What a great site Youth leader training materials effexor xr side effects Seamless dvd players forum archive chevrolet Pain relief drug online Rings battle game Get lowest mortgage rate fixed lowest mortgage rate21 printers plastic surgery business cards full color business cards Off weaning zoloft Mexican fluoxetine no prescription needed

2:50 PM  

Post a Comment

<< Home