Thursday, September 07, 2006

Σαν της μιλώ για σένα κοκκινίζει

Εγώ λατρεύω τις βροχές
που τρέχουν στα βουνά σου
κυλούν τα καθαρά νερά
περνούν απ’ την καρδιά σου
Κοντά μου μεταφέρουνε
κάτι από εσένα
καλά φεγγάρια
μάτια μου βρεγμένα!

Εγώ λατρεύω το λυγμό
που παίζει στα όνειρά σου
χορεύει πάνω σε καρφιά
γλυκαίνει τη ματιά σου
Στην αγκαλιά μου καίγεται
σαν χάδι δίχως φρένα
καλά φεγγάρια
λόγια μου μελένια!

Εγώ λατρεύω τις σιωπές
που πλέουν στο κορμί σου
σαν καραβάκι με πανί
με φέρνουν στην ακτή σου
Στη σκοτεινιά μου γίνονται
φωτάκια αστρολουσμένα
καλά φεγγάρια
χείλη μου ανθισμένα!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

καλά φεγγάρια μά'ισσα! Kαι σε όποιον σου εμπνέει αυτά τα διαμαντάκια!

6:17 PM  
Blogger Orelia said...

αποψε, τα πεπλα μου θα ξετυλιγω
μαιναδα σε διονυσιακο χορο
στα μονοπατια των θεων
το φως σου να δοξαζω
στον Βραχο

:))

8:07 PM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Στάσου στο φεγγαρόφωτο κυρά,
να σε ζηλέψει ο καιρός,
να΄ναι μαζί σου δροσερός,
τώρα που κοκκινίζεις!

Σεληνοφιλί!

9:59 PM  
Blogger Alexandra said...

Όλες οι αισθήσεις μίλησαν!!!

Έχει και έκλειψη απόψε...

Καλησπέρα :)

10:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

μες στα νερά του φεγγαριού
έπλεε η μορφή σου
και είναι η αγάπη σου
κι ο ουρανός κι η γη σου...

11:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

καλά φεγγάρια γλυκιά καρδούλα...

9:54 AM  
Blogger Ανδρομεδα said...

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω

10:46 AM  

Post a Comment

<< Home